SONČNA SREDA

👀👀👀

JUTRANJI POGLED SKOZI OKNA NAŠIH SOB :)

 IN ŽE NESTRPNO ČAKAMO GONDOLO, FANTJE PA SO ŽE NA NJEJ :)
 NA VOGLU NAS JE PRIČAKAL KRASEN RAZGLED.
 KAKŠNO VREME!
 HITRO PO SMUČI...
 
UČITELJICA LOTTI IN RDEČI, TO SMO MI!

ZELENA SKUPINA IN KRASEN RAZGLED!

 OGREVANJE...
RUMENI V NIZKEM ŠTARTU ZA UČITELJICO MATEJO,
 UČITELJ SIMON PA S SVOJIMI ŽE DRVI PO HRIBU.

JEEJ, KAKO ZABAVEN TRAK.
 EKIPA NA SMUČIŠČU;)
  
 IN ŠE DRUGA :)

 LE KDO JE ZAVIL PREVEČ V LEVO?
 

DANES ENI PRVIČ NA ŠTIRISEDEŽNICI ;)
 

MALO POČITKA :)


IN WOOOP :)
 
 NA GONDOLI JE ČAS ZA SELFIJE :)

PROSTI ČAS...
...
 PRESENEČENJE ZA UČENCE, KI V TEM TEDNU PRAZNUJEJO ROJSTNI DAN.
 VSE NAJBOLJŠE ZA VAS ...
 PA ŠE DARILA SMO DOBILI :)
 TORTA JE BILA ODLIČNA!
 POPOLDANSKA AKTIVNOST ... LOKOSTRELSTVO :)
NAPNEM, NAMERIM IN USTRELIM!

 ZADETEK V POLNO!
KAKO SE ORIENTIRAMO V TEORIJI...
... IN V PRAKSI.


 SE BOMO IZGUBILI ALI BOMO NAŠLI DOMOV?

 MI PA SMO PRIPRAVLJENI NA POHOD!
 POT POD NOGE!
 ENA SKUPINSKA :)
PA ŠE ENA :)

IN ŠE ZADNJA :)

 UŽIVANJE OB JEZERU...



DRUŽABNI VEČER :)








Danes smo se zjutraj zbudili, se uredili in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo odšli na smučanje. Na smučanju smo odšli na sedežnico. Naučili smo se novih veščin. Potem je bilo kosilo. Po tem pa prosti čas. Za popoldansko aktivnost smo odšli na Hudičev most. Na poti do tja smo videli veliko zanimivega. Ko smo prišli nazaj je bila malica, ta je bila Bohinjski sir. Po malici je bil prosti čas za tem pa večerja. Po večerji smo imeli predavanje o Triglavskem narodnem parku in tombolo. Tako se je končal dan.
Ana Vidmajer, 6.a


Zjutraj smo vstali, pojedli in odšli na smučišče. Na smučišču so me prestavili v drugo skupino. Smučali smo se po hribu in se s sedežnico peljali na vrh. Ko smo se vrnili smo imeli kosilo. Po počitku smo imeli orientacijo, hodili smo po gozdu. Ko smo se vrnili smo poskusili bohinjski sir. Po večerji smo dobili telefone. Učitelj Simon nam je pripravil presenečenje za nas, ki smo v tem tednu imeli rojstni da. Zdaj smo končali s tombolo o Triglavskem narodnem parku. Pišemo v dnevnike, potem pa se bomo umili in šli spat.
Patricija Dušič, 6.b


Zjutraj je sonce posijalo skozi okno. Zbudila sem se hitro. Po zajtrku sem oddrvela v garderobo. Počakala sem na avtobus ter odšla s skupino na Vogel. Z učiteljem smo se ogreli in se odpeljali do sidra. Smučali smo se dolgo časa. Ko smo prišli v dom sem mislila, da mi bosta obe nogi odpadli. Bil je čas za kosilo nato pa še prosti čas. Na tabli sem prebrala, da imam lokostrelstvo. Čeprav mi ni šlo prav dobro je vseeno bilo zabavno. Za malico smo imeli sir. Imeli smo nekaj časa zase in odšli smo na igrišče. Potem je bila tombola, ki je bila vznemirljiva.
Maruša Kolman, 6.c







Comments

  1. Vreme vam služi, družba je prijetna, aktivnosti so pestre... čisti užitek! Naj bo tako tudi danes. Uživajte. Pozdravček s Polzele

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PONEDELJEK

NEPOZABEN ČETRTEK